Atrybut nofollow jest stosowany w linkach, i wskazuje wyszukiwarkom, 偶eby nie przekazywa膰 warto艣ci SEO do powi膮zanych z nimi stron. Jest to cz臋sto wykorzystywane w celu kontrolowania link贸w sponsorowanych lub niesprawdzonych, aby unikn膮膰 potencjalnego, negatywnego wp艂ywu na rankingi SEO.
Ka偶dy standardowy link umieszczony na stronie internetowej, kt贸ry nie posiada atrybutu nofollow, jest domy艣lnie traktowany jako link dofollow. Atrybut dofollow pozwala na przekazywanie warto艣ci SEO do powi膮zanych z nim 藕r贸de艂. Jest indeksowany przez wyszukiwarki, co mo偶e wp艂yn膮膰 na pozycj臋 strony docelowej w wynikach wyszukiwania. Je艣li chcesz, aby link nie przekazywa艂 si艂y SEO, dodaj atrybut nofollow do linku. W konsekwencji zapobiegnie to indeksacji tego linku przez wyszukiwarki.
Zobacz wi臋cej poj臋膰:聽s艂ownik marketingu online