Infografika (inaczej grafika informacyjna) to atrakcyjna graficznie, wizualizacja danych, informacji, wiedzy. Do najważniejszych cech infografiki należy zaliczyć przejrzystość formy oraz jasność przekazu. Profesjonalnie zaprojektowana infografika […]
Kategoria: Słownik marketingu
Słownik marketingu to niezbędne narzędzie dla każdego, kto zajmuje się promocją w Internecie.
Dzięki niemu możesz poznać najważniejsze pojęcia związane z marketingiem internetowym, takie jak SEO, SEM, reklama natywna, content marketing czy social media marketing.
Słownik jest opracowywany przez ekspertów z dziedziny marketingu internetowego, którzy posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online.
A
-
ABM (Account Based Marketing) -
Above the Fold -
Afiliacja -
Ahrefs -
AIDA -
Aktualizacja algorytmu -
Algorytm Google -
Algorytm SEO -
Amazon -
Ambient marketing -
Ambush marketing -
amp -
Analiza SPACE -
Anchor -
Anchor text -
API (interfejs programowania aplikacji) -
Artykuł sponsorowany -
Atrybucja konwersji -
Atrybut alt -
Atrybut dofollow -
Atrybut nofollow -
Atrybut target -
Audio marketing -
Audyt SEO
C
P
Paid media, earned media, shared media, owned media Wszystkie powyższe nazwy rodzajów mediów zostały wymyślone, aby łatwiej porównywać skuteczność działań reklamowych w różnych kanałach. Podział […]
Content marketing – co to jest? Content marketing (inaczej marketing treści) to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści w celu przyciągnięcia i […]
Reklama natywna – definicja Reklama natywna (ang. native advertising) to rodzaj reklamy, która w formie dopasowanej do otaczających ją treści, w nienachalny sposób, promuje dany […]
Facebook Attribution
Facebook Attribution to narzędzie i funkcja które dostępne było na platformie Facebook. Pomaga ono reklamodawcom śledzić i analizować efektywność swoich kampanii reklamowych na różnych kanałach […]