Co to są pliki cookie (ciasteczka)? Pliki cookie (ciasteczka) to niewielkie fragmenty danych przechowywane na urządzeniach użytkowników podczas odwiedzania stron internetowych. Są to pliki tekstowe, […]
Kategoria: Słownik marketingu
Słownik marketingu to niezbędne narzędzie dla każdego, kto zajmuje się promocją w Internecie.
Dzięki niemu możesz poznać najważniejsze pojęcia związane z marketingiem internetowym, takie jak SEO, SEM, reklama natywna, content marketing czy social media marketing.
Słownik jest opracowywany przez ekspertów z dziedziny marketingu internetowego, którzy posiadają bogate doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online.
A
-
ABM (Account Based Marketing) -
Above the Fold -
Afiliacja -
Ahrefs -
AIDA -
Aktualizacja algorytmu -
Algorytm Google -
Algorytm SEO -
Amazon -
Ambient marketing -
Ambush marketing -
amp -
Analiza SPACE -
Anchor -
Anchor text -
API (interfejs programowania aplikacji) -
Artykuł sponsorowany -
Atrybucja konwersji -
Atrybut alt -
Atrybut dofollow -
Atrybut nofollow -
Atrybut target -
Audio marketing -
Audyt SEO
C
P
CMS
Co to jest CMS (system zarządzania treścią)? CMS – System zarządzania treścią (Content Managmenet System) to kompleksowe narzędzie lub oprogramowanie, które umożliwia tworzenie, edytowanie, publikowanie […]
Algorytm SEO
Co to jest algorytm w kontekście SEO? Algorytm w kontekście SEO (Search Engine Optimization) to zestaw złożonych reguł, procedur i wytycznych. Określają one, w jaki […]
Bootstrap
Co to jest Bootstrap? Bootstrap to popularny i otwartoźródłowy front-endowy framework (biblioteka) do tworzenia responsywnych i atrakcyjnych stron internetowych oraz aplikacji internetowych. Framework ten zawiera […]
Błąd 403
Co to jest Błąd 403? Błąd 403 to kod odpowiedzi HTTP, który oznacza, że serwer internetowy zrozumiał żądanie klienta, ale odmówił dostępu do żądanej strony […]